dietetyk-logo

Fitness to sztuka pomagająca uzyskać wymarzoną sylwetkę, poprawić wydolność, wzmocnić i ujędrnić ciało poprzez przyjemność pracy w grupie w rytmie muzyki.

Oddajemy do Państwa dyspozycji nową, przestronną salę fitness wyposażoną w klimatyzację, wentylację oraz profesjonalny system oświetlenia i nagłośnienia. Dbając o komfort ćwiczenia wyposażyliśmy salę w atestowaną podłogę przeznaczoną do sal fitness, która amortyzuje wstrząsy oraz ogranicza obciążenia stawów.

Proponujemy różne formy zajęć grupowych prowadzone przez wykwalifikowanych instruktorów. Zajęcia wzmacniające, kondycyjne, mentalne, taneczne i mieszane. Ćwiczący mają do dyspozycji szeroki wachlarz zajęć, który wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zamierzamy systematycznie rozszerzać.

WZMACNIANIE

 

FAT BURNING INTERWAŁ – skuteczny trening redukujący tkankę tłuszczową, oparty najczęściej na ćwiczeniach interwałowych o wysokiej intensywności. Spalanie połączone ze wzmacnianiem całego ciała pozwala na uzyskanie dobrej formy i lepszego samopoczucia. Brak nudy i energetyczne dźwięki!

STEP & SHAPE – trening kondycyjno - siłowy na stepie, zbudowany na bazie bloków choreografii połączony z blokami ćwiczeń siłowych. Wpływa na poprawę kondycji i wytrzymałości organizmu a także wyszczupla i rzeźbi sylwetkę..

ABT (Brzuch, Uda, Pośladki) + STRETCH – zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz na wzmocnienie znajdujących się tam mięśni. Ujędrnienie pośladków, zmniejszenie obwodu ud oraz wyrzeźbienie brzuszka i talii - to główne cele tych ćwiczeń. Dla optymalnego efektu redukcji tkanki tłuszczowej dobrze jest połączyć je z zajęciami "Spalanie" oraz ćwiczeniami aerobowymi na siłowni (bieżnia, rowerek, trenażer eliptyczny).

TBC (Total Body Condition) – ćwiczenia polegające na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego oraz ćwiczeń na rzeźbienie mięśni. Trening doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową, idealny dla osób w każdym wieku.

POWER PUMP - SZTANGI – trening wytrzymałościowo-siłowy wykonywany z użyciem sztangi, o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Trening o dużej efektywności spalania tkanki tłuszczowej i modelującej sylwetkę. Poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni na rzecz pięknego ich zarysu.

CROSS BODY – autorski program ćwiczeń będący połączeniem treningu siłowo-wytrzymałościowego z treningiem modelującym opierający się na różnych metodach treningowych, takich jak interwał czy metoda ciągła z wykorzystaniem własnego ciała i grawitacji. Na tych zajęciach wymodelujesz swoją sylwetkę, nabierzesz kondycji, usprawnisz ciało, spalisz kalorie oraz uzyskasz jakże cenny proces after burn (spalanie po spalaniu), czyli spowodujesz znaczny wzrost swego powysiłkowego metabolizmu. Innymi słowy gdy nie ćwiczysz także tracisz kalorie:) Z nami tracisz ich więcej, duuuużo więcej :)))

BODY WORKOUT – wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Zajęcia zawierają bazowe ćwiczenia, które stopniowo przekształcamy w bardziej złożone kombinacje angażując coraz więcej grup mięśniowych. Dzięki takiemu połączeniu trening doskonale wyszczupla, kształtuje piękną i smukłą sylwetkę. Ćwiczymy wykorzystując opór własnego ciała jak i różne przybory.

POWER TBC – po krótkiej, choreograficznej rozgrzewce, którą instruktor może prowadzić również z wykorzystaniem stepu, wykonuje się zestaw ćwiczeń wzmacniających największe grupy mięśniowe pleców, brzucha, nóg i ramion. Podczas zajęć wykorzystuje się m.in: sztangielki, gumy, piłki i sztangi. Na zajęciach Power TBC tempo, intensywność oraz trudność wykonywanych ćwiczeń jest większa niż na TBC. Instruktor może stosować interwały w celu poprawienia kondycji oraz wydolności organizmu osób ćwiczących. Ten wszechstronny trening zakończony jest kilkuminutowym stretchingiem, który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm.

SENIOR FIT – dzięki tym zajęciom rozwiążesz problem bolących stawów, poczujesz się sprawniejsza, pełna energii i poprawisz swoje codzienne funkcjonowanie. Zajęcia ukierunkowane na problemy narządu ruchu w wieku dojrzałym. To treningi o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń wzmacniających, aerobowych, relaksacyjnych, ogólnousprawniających. Efektem jest zwiększenie sprawności aparatu ruchowego i równowagi, przyspieszenie przemiany materii, wzmocnienie miednicy, poprawa stabilności stawów kolanowych, wzmocnienie kręgosłupa i stawów barkowych, wzmocnienie mięśni i stawów. Mocne i rozciągnięte mięśnie zmniejszają ryzyko nadwyrężenia i zapalenia stawów, a zwiększona gęstość kości zapobiega upadkom, kontuzjom i złamaniom. Pomagają zredukować stres, regulują ciśnienie, a także opóźniają proces starzenia się i świetnie wpływają na nastrój. Regularne ćwiczenia znacznie poprawiają sprawność, ułatwiają radzenie sobie w codziennych sytuacjach.

PORANNE BUDZENIE – to poranny trening wzmacniający wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem ciężaru własnego obciążenia zewnętrznego w postaci: ciężarków, gum oporowych itp. Wydłużona rozgrzewka adaptuje organizm do wysiłku, a część główna treningu orzeźwia, pobudza i energetyzuje na cały dzień. Zajęcia dla każdego.

Cross Training – to ogólnorozwojowy program, który kształtuje formę i siłę organizmu. Na całym świecie uprawiają go zarówno zawodowi sportowcy, emeryci, jak i mamy, które chcą po ciąży wrócić do formy. Głównym założeniem treningu jest osiągnięcie sprawności w dziesięciu różnych obszarach fizycznych. Należą do nich: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność. Wzrost sprawności fizycznej jest zatem równomiernym przesuwaniem się w górę granicy wydolności we wszystkich wyżej wymienionych obszarach.Trenujący Crossfit biegają, wiosłują, przenoszą najróżniejsze przedmioty, przewalają ogromne opony, robią pompki i brzuszki, noszą worki z piaskiem, skaczą na skakance, ciągną liny, podnoszą ciężary i robią dziesiątki innych rzeczy, których absolutnie nie znajdziemy w planie treningowym na zwykłej siłowni. Ćwiczenia te wzmacniają mięśnie, zwiększają zakres ruchu niemal wszystkich stawów i wyrównują masę mięśniową, która poprzez wcześniejszy trening mogła nieregularnie się rozwijać. Właśnie w ten sposób Crossfit kształtuje całą sylwetkę.

TRENING OBWODOWY – łączy w sobie szybkość, precyzję i skuteczność, skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Ćwicząc trening obwodowy rozwijamy wszystkie grupy mięśniowe, spalamy tkankę tłuszczowa i zwiększany wytrzymałość. Ogromna zaleta treningu obwodowego jest jego różnorodność i dostosowanie do indywidualnych potrzeb i preferencji.

TRENING METABOLICZNY – tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności beztlenowej jak i tlenowej a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. Niekwestionowaną zaletą treningu metabolicznego jest spalanie tkanki tłuszczowej nawet do kilkunastu godzin po jego zakończeniu. Zajęcia intensywne,  idealne dla wszystkich którzy walczą o idealną sylwetkę.

CHOREOGRAFIA / DANCE

ZUMBA FIT – Zumba to fuzja tańca i aerobiku oparta na dynamicznej i ekscytującej kombinacji rytmów latynoskich. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy i porywają  do zabawy. Poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciach.

LATINO DANCE – zajęcia bogate choreograficznie inspirowane różnymi stylami tańców latynoamerykańskich. Poprawiają koordynację, sprawność i pamięć ruchową oraz usprawniają układ krążenia ale przede wszystkim gwarantują dobrą zabawę.

BODY&MIND

HATHA JOGA – praca z ciałem jest punktem wyjściowym do pracy nad sobą. Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim.Zwykle jest to praca w asanach, w której istotny jest oddech i końcowa relaksacja. Czasami może być też połączona z medytacją. Można wyróżnić wiele stylów Hatha jogi, mniej lub bardziej dynamicznych, kładących nacisk na fizyczność lub duchowość.

PILATES – to system ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym angażowaniu ciała i umysłu. Pilates nie tylko poprawia sylwetkę, lecz także zwiększa elastyczność ciała. Pomaga przywrócić naturalną równowagę w budowie ciała oraz prawidłową funkcję organów wewnętrznych. Ćwiczenia maja przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

STRETCHING – Stretching to trening, którego celem jest rozciągnięcie, czyli zwiększenie ruchomości stawów i elastyczności mięśni. Na taki trening składają się różnego rodzaju ćwiczenia gibkościowe, wykonywane w trybie statycznym lub dynamicznym. Stretching wzmacnia ścięgna, poprawia ukrwienie, działa pobudzająco, pozwala pozbyć się lub zniwelować zakwasy.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajeć. Na skutek często przyjmowanej pozycji siedziącej, narażamy kręgosłup na nadmierne napięcia i naprężenia. Ich następstwem są dokuczliwe bóle pleców. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia. Zajęcia spokojne i umiarkowane, przeznaczone dla osób które chcą zapobiec dysfunkcjom kręgosłupa i dyskopatiom, bądź jeśli są po operacji albo epizodach bólowych i nie chcą doprowadzić do pogorszenia dolegliwości.

ENERGY PILATES –  to zajęcia oparte na klasycznym pilatesie prowadzone z wyższą intensywnością. Ten rodzaj treningu buduje mocne, smukłe i elastyczne ciało, przynosi ulgę dla przeciążonego kręgosłupa, wzmacnia najgłębiej położone mięśnie, poprawia koordynację, świadomość naszego ciała, kształtuje prawidłową postawę. ćwiczenia opierają się na kontrolowanych, precyzyjnych i płynnych ruchach połączonych z oddechem, który nadaje rytm. Efektywne oddychanie podczas treningu Pilates przyczynia się do zwiększenia pojemności płuc, poprawia koncentrację umysłu, dodaje elastyczności klatce piersiowej, zwiększa ilość tlenu docierającego do komórek. Wyższa intensywność treningu daje zwiększoną liczbę spalonych kalorii.

Fitball Pilates – nowa forma zajęć łącząca klasyczny Pilates wraz z ćwiczeniami na niestabilnym podłożu jakim jest piłka fitball. Walcząc o utrzymanie równowagi podczas wykonywania ćwiczeń zdecydowanie podnosimy koordynację, równowagę a przede wszystkim stabilizację stawową, zmniejszając znacznie ryzyko uszkodzeń w obrębie aparatu ruchu. Inne jej zalety, to likwidacja bądź zmniejszanie napięć okolic karku i łopatek (tak często występujących szczególnie u osób pracujących siedząc), zmniejszenie dolegliwości w okolicach lędźwi (poprzez wymuszoną korekcje ustawienia miednicy), odciążenie krążków międzykręgowych i stawów kręgosłupa, kolanowych i skokowych (poprawa stabilizacji i rozluźnienie mięśni). Dzięki tym zajęciom rozluźnisz mięśnie,  wzmocnisz gorset mięśniowy, opanujesz pracę z oddechem oraz nauczysz się jak trzymać prawidłową sylwetkę podczas dnia codziennego.  Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku i stażu treningowego.

Core stability – trening stabilizacji centralnej. Oparty w główniej mierze na wzmacnianiu głębokiego gorsetu mięśniowego, do którego należą: mięsień poprzeczny brzucha, wielodzielny, mięśnie dna miednicy oraz przepona, które odpowiadają za generowanie siły oraz jej transfer z centrum ciała do kończyn. Dodatkowo podczas treningu wzmacniane są również mięśnie fazowe tj. mięśnie pośladkowe czy mięśnie brzucha, wpływające na prawidłową postawę ciała. Trening core stability zmniejsza ryzyko urazów podczas uprawiania sportów oraz niweluje dolegliwości bólowe kręgosłupa.

Dane kontaktowe

Kamieniec Wrocławski

ul. Wrocławska 116

Tel. 071 318 54 74

E-mail: biuro@familyfit.pl


Godziny pracy klubu:

poniedziałek, środa, piątek: 7:00-22:00

wtorek, czwartek 8:00-22:00

sobota: 8:00-16:00

Początek strony

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem